15 Ocak 2011 Cumartesi

Düşün düşün boktur işin

Bu hayattaki en büyük bokluk zaten birine bağımlı yaşamakla başlıyo ne vardı öle savunmasız güçsüz aciz doğucak annede olsa sana can verende olsa bi şekilde çıkıp karşına yaptığı her şeyi sorumluluklarını sanki fedakarlık yapmışçasına vuruyo yüzüne.İşte hayatın acımasızlığı azizim kendi paramı kazanmak için üniversiteyi bitir zorunlu staj master ohooo sıçmışız arkadaş. Yılmaz Morgül bile kendi ayakları üstünde duruyo oğlum bende istiyorum ya bana kimse seni ben büyüttüm sana ben böle yaptım demesin ya valla kızım olsun adını feriha koyucam beni feraha çıkarsın hohoho.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Loading...