27 Şubat 2011 Pazar

benim oscarım

Ben bu filmlerin çoğunu izledim. Bazılarına bayıldım, bazılarını da izlerken bu ne lan kim izler bunu diye düşünmekten kendimi alamadım. Bu şartlar altında  bende kendi oscarlarımı vermek istedim. Tahminlerimle oscarlarım çok farklı. Sonuçta benim sevdiklerimden çok farklı olucak tabi. Ama paylaşmak istedim. En iyi orijinal şarkı dalında nickimi aldığım film olan Country Strong'a torpil yaptım bunu da itiraf ediyorum.

En iyi film: Inception

En iyi Kadın 
oyuncu: Natalie Portman (Black Swan)

En iyi Yardımcı Kadın oyuncu: Helena Bonham Carter (The King’s Speech) 

En İyi Erkek Oyuncu: Colin Firth for The King’s Speech

En iyi Yardımcı Erkek oyuncu: Mark Ruffalo (The Kids Are All Right)

En iyi Yönetmen: Tom Hooper (The King’s Speech)

En İyi Özgün Senaryo: The Kids Are All Right: Lisa Cholodenko, Stuart Blumberg 

En İyi Uyarlama Senaryo: The Social Network: Aaron Sorkin

En İyi Animasyon: Toy Story 3 

En İyi Kurgu: Black Swan: Andrew Weisblum 

En İyi Sanat Yönetmenliği: Alice in Wonderland: Robert Stromberg , Karen O’Hara 

En İyi Kostüm: Alice in Wonderland, Colleen Atwood 

En İyi Orijinal Şarkı: Coming Home (Country Strong) 

En İyi Görsel Efekt: Harry Potter



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder